حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند

خرید بک لینک

بعضی آدما خیلی شبیه اسم وفامیلی خودشون میشن!

مثلا مورگان فریمن.

همونقدر freeman .

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 19:31

دوستم که هم اتاقیم باشه ،حاضر شده بود بره خرید تره بار ،بهش زنگ زدن که قم میای؟اینم گفت اره و برنامش در عرض دو دقیقه عوض شد کلا

قم از طرف دانشگاه برای تشییع سردار سلیمانی(جدیدا لقب سپهبد دادن ولی بنظرمن سردار قشنگ تره)

و به این ترتیب ذوق مرگه، یکی از بچه ها میگه جمکران هم میرین؟میگه اره. میگه خوشبحالت.

چرا همه عاشق جمکرانن؟؟!

+اینم از تفاوت تو ادماست ،به یکی از خداشه بگن بیا و یکی رو به زور هم نمیتونی ببری! حتی رایگان

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 19:31

ولی قشنگه که دنیا داره ترامپ و محکوم میکنه و از ایران دفاع میکنه.حتی امریکایی ها.رأسش آقای استفن کینگ نویسنده فیلم هایآمریکایی مسیر سبز، رستگاری در شائوشنگ و ... که گفته فردی که آتش نزاع جدید را روش حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 19:31

یه حرفی هست ترکی ،باشیم شیشیب.الان دقیقا تو اون وضعم.خب،چای گذاشتم دم بکشه با گل محمدی،یکم بخورم بلکه افاقه کرد.یه موزیک بیکلام لایت هم گذاشتم .تفاوت امتحانات این ترم با تمام ترم های گذشته اینه که ات حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 19:31

امشب یه سخنرانی کوتاه از سیدحسن آقا شنیدم ،محیرالعقول بود!!

راجع به مصطفی چمران .

میگفت درس خونده ی امریکا بود.تو یه سازمان وابسته به ناسا کار میکرد ،وزیر دفاع بود

خونه نداشت !!!!!!!

خونه نداشت! اصلا شبیه جوکه!

جوکه دیگه ؟؟ افسانه ست .وزیر یه کشور باشی خونه ای به نامت نباشه!

ولی الانیا اینجوری نیستن.تموم شد نسل چمران .

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 19:31

تو گالری اسنپ چتم،ویدیوهایی رو که آرایش بیشتر دارم ،لباس قشنگتر دارم ،یا تو کنسرت مو اینا انقدری دوست ندارم که اون ویدیو های ساده ی بی تکلف و معمولی رو که مشخصه حالم توشون چقدر خوبه ،چقدر نابه...

ته تهش ،حال میمونه ،نه هیچ ظاهری ...

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 19:31

میدونی ،فکر میکنم بعد تو دیگه حوصله صمیمی شدن با کس دیگری رو ندارم ..

صمیمیتم با تو و در تو تمام شد ...

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت: 21:04

عکسای دو سال پبشمو نگاه میکنم

دلم تنگه واسه خودم ،واسه منه اونروزا

واسه لبخند معصومانه ام

سادگی نگاهم ...

دلم تنگه...

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: سه شنبه 3 دی 1398 ساعت: 23:58

صفحه بندی